شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا

شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 

بسیاری از برنامه‌های آپدیت درایور وجود دارند که ادعاهای گزافی دارند. به تازگی نیز تبلیغ این ابزار‌ها به شدت افزایش پیدا کرده است.

به عنوان مثال، یکی از این برنامه‌ها که شهرت بالایی هم کسب کرده است نرم افزار «driverupdate.net» است. این برنامه ادعا می‌کند که شریک طلایی مایکروسافت است که این شبهه را ایجاد می‌کند که از طرف مایکروسافت تاییدیه دارد. در واقع این تاییدیه فقط یک لوگوی طراحی شده است برای تبلیغات و ارزش دیگری ندارد.

هنگام نصب این برنامه، تعداد زیادی برنامه بی‌فایده و مضر نیز نصب می‌شود. هم چنین این برنامه اطلاعات غلطی راجع به درایورهای شما به شما ارائه می‌کند و قابل اعتماد نیست.

یکی دیگر از همین نوع نرم افزارهای غیرمفید برای آپدیت درایور‌ها «Driver Support» است که از روشی مشابه استفاده می‌کند. مراقب باشید فریب این نوع کلاهبرداران دیجیتال را نخورید و درباره درایورهای خود اطلاعات را از منابع معتبر دریافت کنید.

اولین اصل اساسی که نباید فراموش کنید این است که اساسا شما نیازی ندارید که مرتبا درایورهای خود را آپدیت کنید. اگر از سیستم خود برای بازی‌های دیجیتالی استفاده می‌کنید، نیاز دارید تا کارت گرافیک سیستم‌تان را آپدیت کنید اما داستان همین جا ختم نمی‌شود.

اصل دوم این است که آپدیت درایور‌ها با آپدیت ویندوز همراه است بنابراین مشکلات اساسی که ممکن است به وجود بیاید با آپدیت کردن ویندوز از بین می‌رود. خود ویندوز دانلودهای لازم را انجام می‌دهد و نیازی نیست شما کار دیگری انجام دهید.

هرگز نگذارید کسانی به راحتی شما را در مورد مسائل دیجیتال فریب داده با بترسانند مگر آنکه اعتبار آن‌ها ثابت شده باشد.

منبع: How-To Geek

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀